پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6041
-
الف
+

جایگزین دودکش مشخص شد +تصاویر

پخش مجموعه تلویزیونی «دودکش» سه‌شنبه 14 مرداد ماه به پایان می‌رسد.

پخش مجموعه تلویزیونی «دودکش» سه‌شنبه 14 مرداد ماه به پایان می‌رسد.

به گزارش آی‌فیلم، با پایان سریال «دودکش» در روز سه‌شنبه 14 مرداد ماه، مجموعه تلویزیونی «پادری» از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «دودکش» با قصه‌ای خانوادگی، به کارگردانی "محمد حسین لطیفی" است که در رمضان سال 1392 روی آنتن شبکه یک سیما رفت و توانست با اتفاقات تلخ و شیرینی که رقم زد، مخاطبان خود را راضی نگه‌ دارد. 

داستان سریال «دودکش» درباره خانواده "مشتاق" است که در ارث پدری خود قالیشویی مشتاق کار می‌کنند و با تمام مشکلاتی که برایشان پیش می‌آید، پشت یکدیگر هستند، حتی قالیشویی را که ارث پدری هم است را به شخص دیگر واگذار می‌کنند. 

پس از «دودکش»، "محمد حسین لطیفی" فصل دیگر این مجموعه تلویزیونی را با عنوان «پادری» در رمضان سال 1395 روی آنتن ‌برد. سریالی که فصل دیگر از زندگی خانواده "مشتاق" را روایت می‌کند و اتفاقات جدیدی را با بازیگران جدید رقم می‌زند. 

بیشتر بخوانید

ببینید: نماهنگ سریال «پادری»

زمان پخش پادری مشخص شد

هومن برق‌نورد و بهنام تشکر؛لورل و‌ هاردی وطنی

هومن برق‌نورد، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، مجید یاسر، محمدرضا شیرخانلو، ابراهیم آبادی و صدرالدین حجازی در این سریال به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

بنابراین گزارش، سریال طنز «پادری» از چهارشنبه ۱۵ مرداد هر شب به جز پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳ روی آنتن آی فیلم می‌رود و در ساعات ۷ و ۱۵ بازپخش دارد.

م ن/ه خ

نظر شما
ارسال نظر